Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Ομήρου Ιλιάδα, στο θέατρο Περοκέ

.
Μια όμορφη παράσταση από μια πολύ κεφάτη θεατρική ομάδα. Πιστεύω ότι παρουσιάζει ενδιαφέρον για παιδιά κάθε ηλικίας. Τα μεγαλύτερα -που θα ξέρουν την ιστορία- ακόμα περισσότερο αλλά και τα μικρότερα παρακολουθούν ευχάριστα χάρη στην πολύ ωραία μουσική και τραγούδια του Λ. Μαχαιρίτσα, την ωραία κίνηση των ηθοποιών και την αεράτη on-stage εναλλαγή κοστουμιών. Η ακουστική του χώρου είναι βέβαια προβληματική στους διαλόγους (σε κάποια σημεία δυσκολεύει την κατανόηση της -έτσι κι αλλιώς- γρήγορης εναλλαγής τους).
Όσο αρνητική γνώμη είχα για την περσινή παράσταση του Περοκέ, τόσο θετική έχω για την φετινή.


.






.

5 σχόλια:

Margo είπε...

Elie μου, πήραμε μια καλή γεύση. Κάτι είναι κι αυτό για μας που είμαστε μακρυά! Να σαι καλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΞΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.

ζαφορα είπε...

Που είσαι κοπέλα μου εσύ ,
με τα τόσα όμορφα που μας λες;

Καλό βραδάκι με φιλάκι.

Juanita La Quejica είπε...

Να ρωτήσω... η ανηψιά μου είναι 11.5. Τί λες; Είναι για την ηλικία της η παράσταση;

elie είπε...

margo
:)

jk o skroytzakos
Κι εγώ θεωρώ ότι είναι από τις καλές παραστάσεις.

ζαφορά
:) Εδώ τριγύρω...

juanita
Ναι, πιστεύω ότι είναι (και) για την ηλικία αυτή.