Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2008

"Γκρεμνά είν' εμάς οι τόποι μας..."

.






.

12 σχόλια:

νατασσάκι είπε...

...κι εμάς οι τόποι μας, ναι!
:)
Υπέροχες φωτογραφίες, από πού είναι;

elie είπε...

Από την Κρήτη νατασσάκι, ορεινές και ημιορεινές διαδρομές στους νομούς Χανίων & Ρεθύμνου, διαφορετικές χρονιές, διαφορετικές εποχές του χρόνου η καθεμιά.

νατασσάκι είπε...

ετοιμάζεστε για διακοπές εκεί, κι εσείς;

Μου φαίνεται πολλοί θα είμαστε φέτος!
:)))

(το κατάλαβα για την Κρήτη, απ' τ' αγρίμια -πού ήθελα να μου πεις! γιατί "εμάς οι τόποι μας" είναι από την άλλη μεριά, από το Λασίθι ;) )

elie είπε...

Λασίθι... κάθε χρόνο λέμε να ξεκλέψουμε 2-3 μέρες και να... ροβολήσουμε κατά κει αλλά τελικά δεν μας κάθεται.
Ετοιμαζόμαστε για Χανιά και πέριξ λοιπόν, και βλέπουμε.

αγγελική λ είπε...

Aντε με το καλό να φύγουμε όλοι να πάμε να μαζέψουμε ήλιο μπόλικο.
Ρε να μην έχω πάει ποτε Κρήτη!
Αλλά που θα μου πάει, μικρή είμαι ακόμα :-)

elie είπε...

Το ότι είσαι μικρή ακόμα είναι το μόνο σίγουρο! Αλλά η Κρήτη είναι μεγάλη γι' αυτό θα πρέπει να ξεκινήσεις σιγά σιγά για να τη δεις όλη!

αγγελική λ είπε...

Ναι τόσο μικρή που μέχρι να την γυρισω όλη θα έχω γεράσει!

elie είπε...

έλα, παραπονιάρα ;) σε "ρίξανε" τα πρόσφατα γενέθλιά σου;

αγγελική λ. είπε...

Nαιιιιιιι!!!:-(
Μαμα γερνάω!!

Natassa είπε...

να σου πω ένα τραγούδι??? :-))
..."αγρίμια κι αγριμάκια μου..."
καλημέρα
και καλή εβδομάδα!

elie είπε...

Να μας πεις πολλά τραγούδια γλυκιά μου Νατάσσα!
Καλή εβδομάδα και σε σένα.

cook είπε...

θαυμάσιες φωτο..